Tuesday, February 19, 2013

Tapak2.

Skrg ni masa break antara lab ngan kelas thermo aku kul 2 nanti. Td en fawzi, penasihat kelab aku boleh call time tengah mkn ajak tgk tapak. Aku dh la rasa bengang je harini. Rasanya aku punya rasa x sedap tu ada lagi harini. Damn betol. Rasa pathetic gila. Loser do aku! Anyway, dia ckp kat aku nk tgk tapak so dengan berat hatinya gua follow je walaupn gua kene balik jap nk amik buku thermo. Gi kelas thermo x bwk table yg dia bagi mmg kene bahan ar. Gua makin stress la skrg ni smpi member sendiri pn gua rasa nk sepak je. Nasib baik wan bagi gua pinjam buku Lelaki Eksistensial td, happy sket la. Haha. Skrg ni diorg tgh tgk tapak lagi and gua mintak diri dulu nk balik kejap. Pandai2 la budak2 ni settle. Xkn semua bende nk harapkan aku. Faker ar kalau sebegitu. 15 min lagi nk kul 2 so gua rasa gua sign off utk tengahari ni kat sini je lah ye.

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More