Saturday, August 22, 2009

Ramadhan Dah Tiba

So,ari ni satu ramadhan... mcm setiap tahun,mesti hujan mase 1 ramadhan ni... rahmat kot.......

anyway,semalam baru blk dari Kepala Batas,Lupe nk cite pasal cuti H1N1 ari tu... Mase cuti tu x buat banyak bende pon... tapi orait gak ar dpt balik....ku

Sekolah ah ade sorang positif H1N1... Ali Zafran... smpai skng tk gi skola lagi..
Denga cite skang kat wad... x tau la cm ne keadaan die skang.Dah la die bdk form 4.. ari tu kelas die satu kelas kene kuarantin kat sickbay asrama. bdak cube die pon same...
Harap2 die cepat sembuh ar..

Berbalik kepada bulan ramadhan...
hari ni aku bukak puase kat umah aunt aku kt Kuantan... Cuti seminggu ni aku balik kampung kat Besut,KB aku x pasti blk ke tak...
Blk kot...

And btw..
Aku dh lepas stage 1 pemilihan LDP,Tp rase cm dah konfem cume x ditabalkan je lagi...
MTS pon aku amik gak,chances nk dpt tu 90% gak ar...

K ar,nanti aku smbung..

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More