Saturday, November 21, 2009

Tengok balik

Korang penah prasan x yg kdng2... kite x sedar yg kite dah banyak berubah... kite da makin besar... makin matang.... tp,kite rase kite tetap cm dlu.. kdg2.. elok jgak an klau tengok balik zaman kecik2 dlu... sesetengah org ckp 'don't look back at the past'.... but... the thing is when you look back at the past... you will see yourself smiling... sebab bile kite tengok balik mase kecik dlu... kite byk gile beze ngan sekarang...sebagai contoh.. dlu aku kulit cerah gak ar... tapi sekarang dah hitam.... dlu rambut panjang.. sekarang botak memanjang...heh.... yg tu aku x kesah.. tp kepada sesape yg ade bace post ni... aku cadang bukak balik album mase korg kecik dlu.. aku rase korg akan jumpe gambar yg buat korg senyum sorg2... kalau ade yg xde gamba mase die kecik tu memang nasib ar...

sebagai penutup.. aku terjumpe satu gambar ni...


Syafiq mase zaman muda mudi.. hahahah

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More