Sunday, November 22, 2009

Tribute To Homeroom Haida


Well.. mase kat MRSM Kepala Batas ni... ni la keluarga aku...
dlm sistem MRSM ktorg pggl Homeroom...
Yg pakai tudung pink tu cikgu Homeroom Kitorang..
Name die Cik Nor Haida..
Tp...
Paan ckp ckgu Haida nk pindah MRSM Felda taun depan so x sure lagi taun depan homeroom aku stay cmni lagi ke x...

Sayang gak ar klau kitorang kene pecah masuk HR lain...

Tp x kesah ar...

Meh aku nk intro sket ahli HR aku..

Yg paling besar sekali tu name dia Farhan.. Org panggil die paan.. Die nanyi memang sedap..
and die memang pandai... first sem pointer die 3.77...Yg duk depan aku tu amiruddin... die ni muke cina tp melayu.. org panggil ah keong..mamat yg berdiri sebelah ckgu tu name die azri..
org panggil die panjang... yg sebelah aku lak adalah si penyelamat wanita,IRFAANI... kitorang panggil die Irfan.. ade gak yg panggil die Irfansyah..
pompuan lak yg belakang skali tu Yusni.. Die ni panas baran sket... dalam BWP aku x ingat die bahagian ape... hmm... Depan die Qayum.. die ni lagi pandai... pointer die x silap aku 3.8 something/3.9 something.. x sure.. depan Qayum lak Aizan... dak ni die ex MRSM Pasir Salak...Die ni cepat gak ar tacing.. 4 berderet kat bwh tu dari kanan sekali.. tu Amira.. dia pun dr MRSM Pasir Salak.. Die ni lak jenis mulut lepas.. Sebelah die Umi... and sebelah Umi lak Shahidatul... Yg ni lagi mulut lepas.. Last but not least... bdak plng kecoh dlm homeroom aku.. Izzatie.. die ni jenis yg kuat melenting and Die gak merupakan Naib Pres 2 BWP... kire ok gak ar..Aku lak... aku LDP je.. Dalam LDP jawatan aku KP... so Prep memang aku setel...

And so... ni la serba sedikit tentang homeroom aku

1 comments:

try checking my blog, special latest stories.its inspiring.. Godbless

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More